Tajna mršavosti se uvijek nalazi u našim prehrambenim navikama. Ponekad vam nisu potrebne stroge dijete, već je dovoljno preispitati vlastite svakodnevne navike i puno toga će nam biti jasnije.

Uz par trikova možete smanjiti preveliku konzumaciju hrane i lakše se naučiti kontrolirati.
dobrim_navikama_do_zdrave_mravosti_1

Dobro bi bilo da prije odlaska u kupovinu po namirnice imate mali obrok, tako da kada uđete u dućan razumno odlučujete što treba kupiti.

Također bi vam bilo lakše ako napravite popis hrane i strogo ga se držite, onda ne biste došli doma s hrpom namirnica koje ste odabrali jer vam lijepo izgledaju.

Prilikom kupnje hrane dobro je odabrati onu koja ima nisku kaloričnu vrijednost, a brzo vas zasiti kao što su voće, žitarice i orašasti plodovi. 

dobrim_navikama_do_zdrave_mrsavosti_2
Što se tiče pripreme hrane, uz zdravu pripremu dobro je nakon kuhanja hranu odijeliti u manje porcije i pridržavati se toga.

Tokom jela zdravo je jesti sporo i dok ne osjetimo sitost, nakon toga treba stati jesti i ne brinuti se ako je nešto ostalo na tanjuru.

Prilikom serviranja jela dobro je koristiti manje posude jer će vam obrok vizualno veće izgledati pa ćete prije dobiti osjećaj sitosti.

Bitno je i da ne preskačete obroke, pogotovo ujutro i da kod odabira hrane za užinu uzmete nešto što vam oduzme više vremena za jelo, kao grejp ili jabuka koje treba oguliti i onda pojesti.

dobrim_navikama_do_zdrave_mrsavosti_3

Ne očajavajte zbog viška kilograma, potrebna vam je odlučnost i malo discipline i vaše nepotrebne kile će samo nestati!

 

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam