Modni dizajner Kruno Jendrijev predstavio je svoju novu kolekciju "Grey Garden" zanimljivom kampanjom. Kako su inspiracija i glavna nit vodilja kolekcije staklenici, fotografije su snimane na lokaciji u Kalinovcu u Podravini, nedaleko od mjesta iz kojeg dizajner dolazi. Kruno će se sa svojim brandom Kruno Jendrijev Design uskoro predstaviti na nadolazećem Smart Fashion Weeku Zagreb.
O kolekciji nam je dizajner otkrio kako je zasnovana na kontrastu materijala, boja i asocijacija. Upotrijebljene su lake i teže tkanine: od lakših koriste se svila i organdi, dok se od težih koriste vuna, pletiva i denim. Kolekcijom se istražuju tri elementa zadane priče: sama konstrukcija staklenika, njegova unutrašnjost (uvenule biljke i plodovi), a treće je samo tlo (zemlja, metal). S obzirom na ovu podjelu provlače se i tri osnovne palete boja: svijetlosive nijanse dominiraju prvom, drugom dominira bež, a u trećoj tamnosive i crne.
Povijest je puna ljudskih nastojanja da nadiđu svoja ograničenja i sile prirode okrenu u vlastitu u korist. Rezultat toga su brojni izumi koji su promijenili našu kvalitetu života, a jedan od njih je staklenik: mjesto koje prikuplja i zadržava energiju Sunca te omogućuje cjelogodišnji rast i bujanje biljaka – hrane i cvijeća, neovisno o godišnjim dobima. Istovremeno, ovaj pojam asocira i na neodgovornu stranu ljudskog upletanja u sile prirode – efekt staklenika, koji mijenja strukturu atmosfere i čitavu Zemlju pretvara u divovski staklenik. Drugim riječima, iako je čovjek osmislio brojne načine kako da određene prirodne nužnosti okrene u vlastitu korist, priroda uvijek nađe način da ga kazni ako postane previše krut ili arogantan.
Kolekcija je zato inspirirana zapuštenim staklenikom: prizorom koji savršeno utjelovljuje stalnu borbu prirode i civilizacije, što ima i preneseno značenje. Prizor impozantne staklene konstrukcije prepune arhitektonskih detalja "načete" bujajućim grmljem, korovom i propalim plodovima može se shvatiti i kao metafora stalne borbe između društveno kontroliranog, civiliziranog ponašanja i nagonskih sila koje ga, izbijajući na površinu, razaraju – ako ih se (za)pusti. Igrajući se motivima racionalne konstrukcije i prirodnog kaosa, kolekcija nastoji izraziti dinamiku modernog čovjeka i njegovo nastojanje da, s različitim dozama uspjeha, ostane vjeran i svojim nagonima i zahtjevima koje pred njega stavlja društvo.
Pojedini elementi konstrukcije odjeće reflektiraju građu samog staklenika: primjerice, masivni i veliki džepovi te razigrani nabori imitiraju staklene blokove, a tekstura pletenine obogaćena dodatnim vezom evocira uvenule biljke.
U kolekciji se reciklira već korištena, popucala koža, koja je prijašnjim nošenjem već zadobila određeni karakter, čime se podsjećaju na važnost odgovornog ponašanja i ponovno korištenje već postojećih materijala. Modni dodaci i sitni elementi na odjevnim predmetima u kolekciju će uvesti sekundarnu paletu boja: zelenu i ljubičastu, čime se daje do znanja da je čitava priča, u svojoj pozitivnoj i negativnoj inačici, uvijek motivirana ljudskom potrebom za borbom, napretkom, rastom i životom.
O samom snimanju koje potpisuje fotograf Kristijan Antolović, modelu Matei Matanović (Talia Models) te cjelokupnom timu, dizajner kaže "atmosfera na snimanju bila je vesela, a iako nas meteorološke prilike nisu mazile i to smo shvatili kao kreativni izazov." Inače, Kruno je mapu s ovom kolekcijom prijavio i na natječaj Balkan Art Fashion Event koji se održava u Beogradu gdje je prošao u finale pa mu držimo fige. U nastavku pogledajte i video kampanje.