Sutra se na Zagrebačkom velesajmu otvara sajam Dani ljepote & fitnessa. Sajam je posvećen različitim sektorima industrije ljepote: parfumerija i kozmetika, prirodni preparati, zdravlje, ambalaža, kozmetički i Spa saloni, kosa, nokti, modni accessories, a od ove godine u suradnji s Orlando Fitness Grupom isti je nadopunjen novim, drugačijim i bogatijim sadržajima iz područja fitnessa.

 

DLJ 1

 

Tri dana Zagrebački velesajam postaje "it mjesto" za nova saznanja, korisne upute i informacije koje će stručnjaci ljepote i fitnessa rado podijeliti sa posjetiteljima.

 

DLJ 8

 

Posjetiteljima se nudi osobno sudjelovanje u različitim kozmetičkim, medicinskim i sportskim tretmanima, besplatni savjeti kozmetičkih majstora i vrhunskih vizažista. Obnovite svoju kozmetičku torbicu s brojnim kvalitetnim make up, nail i frizerskim proizvodima po posebno povoljnim sajamskim cijenama.

 

DLJ 7

 

Natjecanja u make up-u i frizurama učenika, profesionalaca, nail art natjecanje, pop up store, brojna stručna i zanimljiva predavanja na temu brige o njezi kože, prehrani i zdravom životu, skin centar i vrhunski frizerski seminari samo su dio bogatog programa koji vas očekuje.

 

DLJ 16

 

Razvoj fitnessa u svijetu u proteklih nekoliko godina djeluje pozitivno na povećanje svijesti o važnosti bavljenja tjelovježbom i sportskom rekreacijom. Postajemo svjesni važnosti brige o zdravlju, ali jednako tako i brige o vlastitom izgledu. Definiraju se novi standardi ljepote, a sukladno tome nameću nam se i novi prioriteti. Estetika i osjećaj za lijepo postali su važan dio naše svakodnevnice.

Paviljon 6 Zagrebačkog velesajma postaje središte i sjedište fitnessa koji se održava pod motom "Pokrenimo se".

Jedan od glavnih događaja je fitness konvencija, najveći regionalni fitness događaj u proteklih 10 godina koji će se odvijati u dane vikenda.

 

DLJ 11

 

Formula za mladost i ljepotu traži se oduvijek. No znanost nikada nije bila na ovom stupnju dostignuća. Individualnost se potencira na različite načine. Kozmetička njega je jedan od njih. Kozmetička industrija u svijetu individualizira kupca. Posebno prilagođena ponuda plasira se u profesionalnim kozmetičkim salonima, gdje dermatolozi i farmaceuti nastoje objediniti dijagnostiku i izradu. Ukratko, kozmetička industrija se prilagođava generacijama koje dolaze.

 

DLJ nag 2

 

"Trend prati i Zagrebački velesajam, koji ove godine promovira "fit ljepotu", ljepotu koja se osjeća sjajno u vlastitom tijelu. Uspješnu prezentaciju ovogodišnjeg sajma radimo u suradnji s partnerom Orlando Fitness Group. Snažna ljepota, odnosno snaga ljepote koja pri tome nastaje, neodoljiva je kategorija suvremene ljepote i događaj koji se ne propušta" istaknula je Marina Pavković, direktorica Zagrebačkog velesajma.

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam