Zdravlje

san

Sve je više istraživanja koja potvrđuju kako je kvalitetan san neophodan za normalno funkcioniranje tijekom dana.

Vrtim zdravi film

Pravilna prehrana, redovita tjelesna aktivnost i popodnevni odmor glavni su aktivatori pozitivne energije.

kava 1

Crni napitak podiže koncentraciju, potiče razgradnju masnog tkiva i smanjuje rizik od bolesti, a smije se popiti od tri do pet šalica na dan. Kofein se bori protiv upala u tijelu...

spavanje 1

Količina potrebnog popodnevnog sna je individualna pa će se tako netko odmoriti već za 10-15 minuta sna, a nekome će trebati i dva do tri sata. U svakom slučaju više je nego dobar za organizam!

vježbanje

Nakon 50 minuta provedenih u sjedećem položaju vrijeme je za kratku šetnju ili nekoliko čučnjeva kako bi se potaknula cirkulacija krvi i tako spriječili zdravstveni problemi!

meso 1

Osjećaj pojačanog umora se zna javiti tijekom toplijih mjeseci, a moguće ga se riješiti uz pravilnu prehranu bogatu vitaminima i mineralima.

tata i beba

Kemikalije, stres..., brojni su uzroci ovog nezaustavljivog trenda, a najveći problem je u zapadnim zemljama.

par 19 trening

Velika je vrućina pa gubite motivaciju za sutrašnji trening? Nemojte, ali pripazite!

Oblačno

3°C

Zagreb

Oblačno

Vjetar: 17.70 km/h

  • 13 .12. 2017

    Pretežno oblačno 4°C 0°C

  • 14 .12. 2017

    Mjestimični pljuskovi 3°C -1°C

Horoskop

Kulinarski recepti