Zdravlje

3

Slijedi 10 savjeta kako svakodnevnom tjelesnom aktivnošću i pametnim planiranjem obroka podići energiju organizma!

lijekovi

Stres, manjak sna, alergija, svađa, toksini u vašem parfemu, infekcije… – puno je čimbenika koji mogu izazvati glavobolju. Na sreću, mnoge glavobolje su privremene i možete ih vrlo jednostavno riješiti bez da posegnete za lijekovima, a pomoći vam mogu sastojci koji se nalaze u vašem domu.

stres

Ljudsko tijelo nije prilagođeno sjedilačkom načinu života, tipičnom za današnjeg poslovnog čovjeka, stoga dan za danom za uredskim stolom ima za posljedicu neke od uobičajenih tegoba s kojima se susreću svi koji puno vremena sjede ispred računala. 

san

Sve je više istraživanja koja potvrđuju kako je kvalitetan san neophodan za normalno funkcioniranje tijekom dana.

Vrtim zdravi film

Pravilna prehrana, redovita tjelesna aktivnost i popodnevni odmor glavni su aktivatori pozitivne energije.

kava 1

Crni napitak podiže koncentraciju, potiče razgradnju masnog tkiva i smanjuje rizik od bolesti, a smije se popiti od tri do pet šalica na dan. Kofein se bori protiv upala u tijelu...

spavanje 1

Količina potrebnog popodnevnog sna je individualna pa će se tako netko odmoriti već za 10-15 minuta sna, a nekome će trebati i dva do tri sata. U svakom slučaju više je nego dobar za organizam!

vježbanje

Nakon 50 minuta provedenih u sjedećem položaju vrijeme je za kratku šetnju ili nekoliko čučnjeva kako bi se potaknula cirkulacija krvi i tako spriječili zdravstveni problemi!