Potrebe za hranom posebno su velike tijekom adolescencije i ubrzanog rasta i razvoja. Jelovnik školaraca trebao bi se sastojati od tri glavna obroka i dva međuobroka.

Prvi jutarnji obrok, doručak, trebalo bi pojesti prije odlaska u školu. Mnoga djeca, pa i njihovi roditelji, preskaču doručak pod izlikom jutarnje žurbe.

Donosimo vam mali podsjetnik i čekamo vaše savjete!

1. Započni dan s doručkom - nakon cijele noći sna bez hrane, doručak puni "prazni spremnik" i osigurava energiju za napore koji te očekuju u školi.
2. Pokreni se! - lako je uklopiti tjelesnu aktivnost u svakodnevnu rutinu.
3. Jedi raznoliko - imajte na umu da niti jedna namirnica ne može osigurati sve hranjive tvari sama. Zato je bitna raznolika prehrana.
4. Jedi umjereno, smanji unos "loših namirnica" - nije se potrebno odricati određene hrane, samo treba ograničiti njezin unos.
5. Konzumiraj dovoljno žitarica, voća i povrća - ove namirnice osiguravaju ugljikohidrate koji daju energiju, ali i brojne vitamine i minerale te prehrambena vlakna.

2018. She salata
6. Jedi redovito - kako bi kontrolirali glad pametno je pojesti međuobrok, ali pripaziti na to da međuobrok ne zamijenisvojom količinom pravi obrok.
7. Pij dovoljno tekućine - popiti barem 1,5 litre tekućine dnevno!
8. Održi zdravu tjelesnu masu - dobar način održavanja zdrave tjelesne mase, a samim time i da se djeca osjećaju dobro, je pravilna prehrana i redovita tjelesna aktivnost. Naglašavamo, ako se dijete bavi i sportom, tada jelovnik treba prilagoditi treninzima.
9. Hrana nije dobra ili loša - ne postoji "dobre" ili "loše" namirnice samo dobre ili loše prehrambene navike.
10. Započni odmah i uvodi promjene postupno - puno je lakše postupno uvoditi promjene u svoj način života nego uvesti velike promjene odjednom.

Izvor: She.hr

Oblačno

12°C

Zagreb

Oblačno

Vjetar: 28.97 km/h

  • 26 .09. 2018

    Mjestimični pljuskovi 13°C 2°C

  • 27 .09. 2018

    Pretežno oblačno 16°C 10°C

Horoskop

Kulinarski recepti