Vježbe koje je moguće izvoditi kod kuće su brojne. Stoga bi ujutro bilo poželjno odraditi vježbe razgibavanja i jačanja, kako bi pripremili tijelo za aktivnosti koje nas čekaju tijekom dana. Uvečer bi bilo dobro kratko se istegnuti, kako bi rasteretili i opustili mišiće te napraviti vježbe disanja kako bi umirili organizam i pripremili se za kvalitetniji san.

1. Izdržaj u skleku u paru - u poziciji upora na rukama zadržite poziciju bez propadanja kukova, pokušajte prilikom zadržavanja imati aktivne mišiće stražnjice. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 30 sekundi.

izdrzaj u skleku

2. Čučanj u paru ruke gore s ručnikom - zadržite ruke iznad tijela i širite ručnik te izvedite čučanj. Prilikom izvedbe koljenima ne dozvolite da odlaze prema unutra te težina tijela neka bude na stražnjem dijelu stopala. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 8 ponavljanja.

vjezba 2 pocetna

vjezba 2 zavrsna

3. Iskorak u paru ruke ispred tijela - rukama ispred tijela širite ručnik prema van te izvedite iskorak. Prilikom izvedbe iskoraka ne dozvolite da koljeno prednje noge prelazi projekciju prstiju te da je trup čvrst i kralježnica u neutralnoj poziciji. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 5 puta svaka noga.

vjezba 3 pocetna

vjezba 3 zavrsna

4. Povlačenje ručnikom sjedeći u paru - u paru, zadržite ravna leđa te povlačite naizmjenično ručnik prema natrag. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 10 ponavljanja svaka ruka.

vjezba 4 pocetna

vjezba 4 zavrsna

5. Ležeći zgib - ležeći na prsima lagano odignite trup od podloge te povlačite ručnik prema dolje. Pokušajte cijelo vrijeme ručnik širiti prema van i spajati lopatice prilikom vučenja ručnika prema dolje. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 12 ponavljanja.

vjezba 5 zavrsna

vjezba 5 pocetna