Ako mislite da je svaki dio dana pogodan za vježbanje, u potpunosti ste u krivu. Nije da će vam ono štetiti, no činjenica je da naše tijelo drugačije reagira na trening ujutro ili onaj navečer. Donosimo vam kratki vodič koji će uvelike utjecati na vaš dnevni plan sagorijevanja kalorija. 

VJEZBA 2

Ako imate stresni sastanak

Čeka li vas ujutro važan sastanak, najbolje je da trening odradite upravo prije njega. Naime, tako ćete smanjiti razinu stresa u tijelu, osloboditi se treme i dočekati sastanak "čiste" glave, spremni na izazove. Već 15 minuta nakon treninga osjećat ćete se opušteno.

Ako imate problema sa spavanjem

Muče li vas besane noći vježbanje nastojte odgoditi za kraj radnog dana. Pri tom je najbolje odabrati yogu ili pilates jer će upravo oni tijelu i umu donijeti potreban mir. Ovakvim režimom ćete izbjeći uzimanje tableta za spavanje, a i vi ćete se bolje osjećati. 

VJEZBA 1

Ako želite smanjiti kilograme

Jeste li znali da ljudi koji trče prije doručka sagorijevaju čak 20 posto više kalorija, od onih koji netom nakon buđenja posežu za hranom. Ako želite istopiti masnoće, predlažemo vam da doručak malo odgodite. Vježbanje bi vam trebalo u tom slučaju biti prvo na listi dnevnih obaveza jer ono pridonosi bržem radu metabolizma, a time i mršavljenju.

Ako želite spriječiti napadaje alergije

Ako ste alergični na pelud svako biste trebali izbjegavati jutarnji boravak u prirodi jer on može samo pojačati simptome. Vježbanje zato valja odgoditi do večernjih sati ili trening odradite u zatvorenoj prostoriji.

Izvor: She.hr

Djelomična naoblaka

20°C

Zagreb

Djelomična naoblaka

Vjetar: 17.70 km/h

  • 21 .05. 2018

    Djelomična naoblaka 22°C 9°C

  • 22 .05. 2018

    Djelomična naoblaka 24°C 11°C

Horoskop

Kulinarski recepti