I službeno ulazimo u sezonu blagdana, a da bi Vam olakšali grižnju savjesti oko eventualnog debljanja preko Božića, donosimo Vam dijelove knjige poznate autorice Erin Palinski, pod imenom "Dijeta za trbuščić - za neznalice". Ona piše o trikovima za lakše mršavljenje te iznosi svoj 14 dnevni plan.

1. Začinite hranu!

Začini poput crvene paprike podižu vam metabolizam, pomažući Vam da pritom mršavite. Studiji na životinjama pokazuju da kapsaicin može sniziti otpornost inzulina, čime se postiže bolja kontrola šećera u krvi.

2. Zasladite hranu cimetom

Istraživanja pokazuju da je u cimetu aktivan sastojak MHCP koji razgrađuje salo i čini stanice otvorenijima za prihvaćanje inzulina. Jednom kad stanice prime inzulin, on donosi šećer kao energiju i održava nizak tlak. Velike doze inzulina, odnosno šećera, potiču organizam da radi naslage, posebice u prednjem dijelu trbuha. Dakle, korištenjem cimeta smanjujemo taloženje masti i kontoriramo inzulin u krvi. Mali savjet - probajte posipati cimet na sve, od žitarica do jabuka, pa čak i kokica! 

trbuh 1

3. Jedite masno da biste smršavili

Oboje mononezasićenih masti i omega-3 masne kiseline pokazale su se moćnim borcima protiv sala. Oboje pomažu u borbi protiv upale, što može biti štetno za vaše cjelokupno zdravlje i potaknuti vaše tijelo da pohrani više masnoće. Smanjenjem kronične upale u vašem tijelu, te masnoće mogu pomoći smanjiti unutarnje stresove koji se mogu nataložiti na kilograme!

 

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam