Iako je gripa zakucala na vrata, još uvijek ima nade da je izbjegnete. Ono što se zapravo događa jest da tijelo gubi bitku uslijed prevelike količine bakterija i nastaju šmrcanje, temperatura, probavne smetnje i slično.

Kako to spriječiti? Prvi savjet bi bio da izbjegavate ljude i mjesta koja su već zaražena i krećite se što više na svježem zraku. Ali, obzirom na to kako ovaj savjet i nije jamac da nećete dobiti gripu, slijedi nekoliko alternativnih ideja koja vam sigurno neće odmoći u borbi s gripom:

1. Konzumirajte vitamin D - pokušajte što više boraviti na ugodnom zimskom suncu, ali obavezno koristite UV zaštitni faktor.

gripa

2. Obogatite jelovnik namirnicama bogatima vitaminima C, E i A te mineralima cinkom, bakrom i selenom, što znači da je vrlo bitno izbalansirati prehranu voćem i povrćem.

vitamin_c

3. Uvijek imajte uz sebe bočicu s vodom i pijte što više tekućine. Topli napici ublažavaju simptome bolnoga grla! 

voda-koza11

4. Izbjegavajte alkohol, kavu i napitke koji sadrže kofein jer imaju dehidracijsko djelovanje. 

kava_s_mlijekom_za_prilog

5. Topao/hladan tuš - na ovaj način pojačavate cirkulaciju i izbacujete toksine. 

tusiranje_tekst

 


 

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam