Osjećate da ste se pomalo opustili i previše idete po kavama, a premalo brinete za svoje tijelo? Evo nekoliko savjeta i vježbi koje će vas vratiti u formu, a neće vam oduzeti previše vremena.
Za ovu vježbu trebate izdvojiti 3 minute. Sjednite u čučanj sa rukama iznad glave. Čučnite tako da vam koljena ne prelaze stopala, a stražnjicu gurajte što više možete prema natrag kao da ćete sjesti na stolac. Dok izvodite vježbu držite tijelo i trbušne mišiće zategnutima te ćete osjetiti kako mišići stražnjice i bedra rade. Većina žena ima problema sa donjim dijelom trbuha. 

vjezbanje_par

Ako želite ravan i seksi trbuh, lezite na leđa i podignite obje noge u zrak. Naizmjenično spuštajte i dižite jednu pa drugu nogu kao da radite škarice, pritom pazite da ne savijate koljena. Cijelo tijelo priljubite uz pod, neka samo noge rade. Tokom ove vježbe osjetit ćete donje trbušne mišiće kako rade a za vježbu će vam trebati 5 minuta. 

Za prsa i ruke najbolji su sklekovi i izdržaji u skleku. Gledajte uvijek ravno naprijed, nikada nemojte gledati u pod dok izvodite ovu vježbu. Zategnite svoje tijelo i trbušne mišiće dok se spuštate u sklek. Laktovi idu široko u stranu. S ovom vježbom aktivirat ćete prsa, biceps i trbušnjake a izdvojit ćete samo 5 minuta!