Samo pola sata - toliko je vremena potrebno posvetiti šetanju, često zanemarenom obliku rekreacije, kako bi ste smanjili rizik od brojnih bolesti. Točnije, tvrde stručnjaci i liječnici, njih 24 - uključujući rak i demenciju. 

Ukoliko ubacite šetanje u svoj dnevni raspored usporit ćete i propadanje tijela uzrokovano starenjem. Kako su znanstvenici zapravo došli do ovog zaključka? Uzeli su uzorak ljudi koji su se u sklopu studije morali kretati 150 minuta tjedno, odnosno po 30 minuta brzog hoda ili vožnje biciklom pet dana u tjednu.  

etanje

Rezultati su pokazali da svakodnevno kretanje između ostalog smanjuje i rizik od osteoporoze, pretilosti i visokog krvnog tlaka, dijabetesa tipa 2, te depresije. Iako je određena razina aktivnosti nužna kako bi naše tijelo funkcioniralo normalno, mnogima to ne uspijeva zbog današnjeg načina života, kod kojeg mnoge vrste razonode podrazmijevaju sjedenje.

 

Oblačno

15°C

Zagreb

Oblačno

Vjetar: 28.97 km/h

  • 23 .06. 2018

    Rain 17°C 10°C

  • 24 .06. 2018

    Povremene grmljavinske oluje 19°C 9°C

Horoskop

Kulinarski recepti