Gotovo 90% žena svakog mjeseca osjeća tegobe uzrokovane predmenstrualnim snidromom ili PMS-om. No, većina njih ne zna da se takve tegobe mogu ublažiti prehranom. 

pms_za_prilog

Iako ćete upravo tih dana najviše osječati pojačanu želju za slanim i slatkim, upravo takve namirnice treba izbjegavati. Slana hrana uzrokuje nakupljanje tekućine u vašem tijelu što će izazvati osjećaj nadutosti i osjetljivosti.

Slatkiši takvo stanje samo dodatno pogoršavaju, no umjesto njih želju za slatkim možete ublažiti uzimanjem voća i povrća, voćnih jogurta ili suhog voća. Na simptome PMS-a možete utjecati i ako ne unosite u organizam mliječne proizvode, s naglaskom na sladoled, svježi sir i vrhnje. Kao zamjenu možete konzumirati sojino mlijeko. Ono što svakako treba izbaciti iz prehrane su alkohol, kava i ostali kofeinski napitci, jer povećavaju razdražljivost i promjene raspoloženja. Stručnjaci savjetuju da tijekom PMS-a u svoju prehranu svakako ubacite cjelovite žitarice, margarin, ribu, šparoge, jagode i lubenicu!

Djelomična naoblaka

20°C

Zagreb

Djelomična naoblaka

Vjetar: 17.70 km/h

  • 21 .05. 2018

    Djelomična naoblaka 22°C 9°C

  • 22 .05. 2018

    Djelomična naoblaka 24°C 11°C

Horoskop

Kulinarski recepti