Što Jennifer Anistion uistinu jede? Prvo se govorilo da je pobornica Atkinsonove dijete, drugi pak kažu da provodi Zone Diet, koja uključuje konzumiranje hrane u omjeru 40:30:30 (uhljikohidrati, masnoće i proteini).

Ono što je Jennifer zaključila jest da njezina kuhinja ne služi samo odlaganju energičnih čokoladica, već uistinu može poslužiti za spremanje zdravih jela. Njezine osobne kuharice, sestre Jewels i Jill Elmore, napisale su kuharicu 'The Family Chef' (Obiteljski kuhar), koja napokon otkriva što je to što poznata prijateljica jede čemu može zahvaliti svoju vitku i elegantnu liniju.

jeni-kuhanj3
U samoj knjizi glumica također otkriva neka svoja razmišljanja o zdravom načinu prehrane te spominje kako je vrijeme prije nego što je upoznala svoje kuharice prozvala BJ ('Before Jewels', u prijevodu 'prije Jewels'). Prekuhana dostava, brzo gotova i pripremljena jela stvar su prošlosti za Jennifer koja preporuča da se napokon upoznate sa svojom kuhinjom.

jeni-kuhanj1

Donosimo par primjera iz knjige što biste mogli uzeti u obzir u vlastitoj dnevnoj prehrani.

Doručak
- Tost od cjelokupnog zrna kruha s maslacem od jabuke, četvrtina šalice niskomasnog sira i domaće spravljenih prutića od žitarica
- Smoothie od breskve i đumbira napravljen s kokosovom vodom

Ručak
- Salata spravljena od kockica sira, leće, krastavaca i rajčica
- Salata s bijelim grahom, komoračem, rajčicom, listovima peršina, kopra i vlasca
- Juha od celera

Večera
- Meso bijele ribe s bademima, istučenim jajem i graškom kuhanim na pari.
- Marinirani losos (serviran sa šparogama, vlascem i maitake gljivama)
- Pileći burrito. Sir i kiselo vrhnje mogu se koristiti kao dodatak.

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam