U današnje užurbano vrijeme često nam se događa da preskačemo obroke. Zbog nedostatka vremena najčešće je doručak prvi kojeg zaboravimo. Mnogi misle da će, ako ne doručkuju, lakše smršaviti, ali zapravo - to je velika zabluda.
Jutarnji obrok najbitniji je za naše zdravlje i metabolizam. Nakon spavanja, tijelu treba energije da se pokrene i da počne funkcionirati. Ako započnete dan s urednom prehranom, nećete kasnije imati potrebu za velikim obrocima i metabolizam će vam brže prerađivati hranu.

Vrlo je bitno i s kojom hranom započinjete dan - pokušajte izbjegavati bijeli kruh, tost, a pogotovo slatkiše i čokolade. One će vam dati lažni osjećaj sitosti i kratkotrajno će vam dignuti razinu šećera, koji će kasnije ipak otići u - masti.

dor-nam1

Za doručak trebate konzumirati lagane namirnice kao što su integralna peciva, mlijeko, jogurt, zobene pahuljice, žitarice, a za slatko odaberite sušeno voće i orašaste plodove. Time ćete dobiti dugotrajniji osjećaj sitosti, a vaše će tijelo imati dovoljno vitamina da izdrži cijeli radni dan i ritam. Brinite o sebi, izdvojite svoje vrijeme kako bi vam tijelo izgledalo fit, ali i da budete zdraviji iznutra!

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam