Udahnite duboko jer studije su pokazale da na taj način možete reducirati bol. Usporeno i duboko disanje može postići izvrsne rezultate kao što ih, primjerice, imaju neki lijekovi protiv bolova.
Ako smanjite uzdisaje za pola tako što dišete usporenije od normalnog disanja, ne samo da možete ukloniti kratkoročnu bol koju ste osjetili zbog posjekotine ili opekline, već također takva vrsta disanja može pomoći tisućama ljudi koji pate od kronične boli u zglobovima i mišićima. U jednoj novoj studiji ispitanici su iskazali visoku toleranciju na bol ako su prakticirali kontrolirano duboko disanje. Većina je imala 12 do 18 uzdisaja po minuti.

duboko_disanj4

Novije američko ispitanje također je pokazalo ako disanje smanjite na tek 6 uzdisaja po minuti mogu se postići snažni efekti uklanjanja boli.U istraživanju su sudjelovale žene srednjih godinam podiieljene u dvije skupine, jedna zdrava i jedna koje pate od fibromalgije - stanja boli koja se javlja iz nepoznatog razloga. Ispitivačke grupe bile su izložene različitim temperaturama na njihovim rukama, a znanstvenici su time mjerili koliki prag tolerancije mogu dostići.

duboko_disanje

Obje skupine žena umanjile su intenzitet boli tako što su disale upola manje nego što to uobičajeno rade. Teorija koja tome ide u prilog smatra kako disanje smanjuje bol tako što djeluje na simpatetički živčani sustav - vlakna u centralnom živčanom sustavu koja pomažu kontrolirati krvotok i temperature kože. Studije su pokazale kako prigušivanjem simpatetičkog živčanog sustava u stanju smo blokirati bol.

Oblačno

0°C

Zagreb

Oblačno

Vjetar: 12.87 km/h

  • 18 .11. 2018

    Rain And Snow 0°C -5°C

  • 19 .11. 2018

    Oblačno 1°C 0°C

Horoskop

Kulinarski recepti