Emocionalno prejedanje izgleda da ponekad i nije loš izbor ako želite pobijediti stres. Ukoliko vam je potrebna relaksacija i opuštanje napetih živaca, neke zdrave namirnice u tome vam mogu pomoći.

Već je općepoznato kako kronični stres povećava rizik od hipertenzije - povećanog krvnog tlaka, te uzrokuje mnoga srčanožilna oboljenja. Posljednja stvar koja vam je potrebna je još više stresa i živciranja, a ponekad izbjegavanjem hrane upravo to nehotice priuštite svom tijelu.

Grickajte orašasto voće

Bademi, pistaciji i orasi odličan su izbor u borbi protiv stresnih situacija. Kada se osjećate izmoreno i emotivno slabo, posegnite za zdjelom zdravih orašastih plodova. Bogati su vitaminom E, antioksidansom koji vraća energiju i osnažuje imunitet. Bademi također sadrže vitamine iz B skupine, koji vam mogu pomoći tijekom stresnih situacija jer imaju ulogu obrane nervnog sustava.

oras-stres-2

Međutim, ipak pripazite o dnevnoj količini jer orašasto voće sadrži mnogo masnih kiselina i zdravog kolesterola koji ipak deblja, pa nemojte pretjerivati ukoliko želite zadržati vitku liniju. Dovoljna vam je šaka slatkih badema, pistacija ili oraha dnevno koji će vam pomoći u borbi protiv nepoželjnog stresa.

Pretežno oblačno

17°C

Zagreb

Pretežno oblačno

Vjetar: 22.53 km/h

  • 22 .04. 2018

    Djelomična naoblaka 19°C 6°C

  • 23 .04. 2018

    Rain 22°C 8°C

Horoskop

Kulinarski recepti