Emocionalno prejedanje izgleda da ponekad i nije loš izbor ako želite pobijediti stres. Ukoliko vam je potrebna relaksacija i opuštanje napetih živaca, neke zdrave namirnice u tome vam mogu pomoći.

Već je općepoznato kako kronični stres povećava rizik od hipertenzije - povećanog krvnog tlaka, te uzrokuje mnoga srčanožilna oboljenja. Posljednja stvar koja vam je potrebna je još više stresa i živciranja, a ponekad izbjegavanjem hrane upravo to nehotice priuštite svom tijelu.

Grickajte orašasto voće

Bademi, pistaciji i orasi odličan su izbor u borbi protiv stresnih situacija. Kada se osjećate izmoreno i emotivno slabo, posegnite za zdjelom zdravih orašastih plodova. Bogati su vitaminom E, antioksidansom koji vraća energiju i osnažuje imunitet. Bademi također sadrže vitamine iz B skupine, koji vam mogu pomoći tijekom stresnih situacija jer imaju ulogu obrane nervnog sustava.

oras-stres-2

Međutim, ipak pripazite o dnevnoj količini jer orašasto voće sadrži mnogo masnih kiselina i zdravog kolesterola koji ipak deblja, pa nemojte pretjerivati ukoliko želite zadržati vitku liniju. Dovoljna vam je šaka slatkih badema, pistacija ili oraha dnevno koji će vam pomoći u borbi protiv nepoželjnog stresa.

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam