Božić i Nova Godina su iza nas, a s njima i izgovori da pretjerujemo u jelu i piću. Vrijeme je da malo odmorimo i pročistimo organizam. Pročitajte pet osnovnih i praktičnih načina kako to učiniti.

1. Voda

Nakon šampanjca, punča, vina i ostalog alkohola, vaše tijelo je prilično dehidrirano. Zato pijte vodu pomalo kroz cijeli dan i svakako izbjegavajte kofein.

detoksnova1

2. Recite "ne" ostacima hrane

Znate li da više kalorija unesete jedući svako toliko ostatke od blagdanskog ručka, nego za vrijeme samog ručka? Za razmisliti...

3. Voće i povrće

Uvedite dane u kojima konzumirate samo voće i povrće. Očistit ćete organizam i unijeti mnoštvo vitamina u tijelo. 

detoksnova2

4. Počnite redovito vježbati

Vratite se na satove aerobika ili u teretanu. Ili za početak samo prošetajte. Ako prije niste vježbali, neka vam redovita tjelovježba bude jedna od novogodišnjih odluka.

5. Recite "ne" alkoholu

Uz ostatke hrane, zasigurno su ostale i brojne poluprazne boce različitih alkoholnih pića. Nemojte ih konzumirati, sačuvajte ih za neku posebnu prigodu!

 

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam