Od tegoba koje nosi suvremeni život, odnosno višesatno sjedenje na poslu, sa sobom nosi čitav niz problema. Jedan od najčešćih su bolovi u vratu i ramenima. Pridodamo li tome još loše navike sjedenja, prije ili kasnije susrest ćemo se s deformacijom i kroničnim upalama živaca.

posao14


Najprije si olakšajte sjedenje tako da umjesto pod kutom od 90 sjedite pod kutom od 135 stupnjeva. Naslon stolca nagnite prema nazad i već ste rasteretili kralježnicu. Ramena uvijek držite opuštena, a noge neka budu ravno na podu.

posao15S nekoliko vježbi koje vam donosimo, bolovi će se znatno smanjiti.

Opustite ramena i kružite nekoliko puta prema nazad, a zatim i prema naprijed. Preporučljivo je da to napravite nekoliko puta dnevno, osobito ako radni dan provedete za kompjuterom.

Raširite ruke tako da su vam dlanovi okrenuti prema dolje. Udahnite i istovremeno stisnite ramena. Držite tako 2-3 sekunde i vratite se u početni položaj. Tako ćete opustiti mišiće vrata i ramena odnosno na mjestu gdje dosta ljudi osjeća napetost.

Uzmite remen i prebacite preko ramena. Ispružite ruke tako da su vam dlanovi okrenuti prema gore. Jednu ruku stavite iza leđa i smjestite između lopatica dlanom okrenutim prema vanjskoj strani. Drugom rukom sa gornje strane pokušajte uhvatiti ruku koja se već nalazi iza leđa. Ako vam to ne uspije, objema rukama uhvatite se  za remen pokušavajući da su vam šake što bliže jedna drugoj. Vježbu ponovite tako da ruka koja je išla sa gornje strane sada ide sa donje i obratno.

Prilikom izvođenja vježbe pazite da ruka koju savijate s gornje strane bude uz glavu.

Ispružite ruke prema naprijed i savijte laktove tako da gledate u dlanove. Desni lakat smjestite iznad lijevog, a zatim ruke savijte tako da čine osmicu. Isprepletene ruke pokušajte što više odmaknuti od tijela i lica. Držite tako nekoliko sekundi, a zatim učinite isto s tim da ovaj put lijevi lakat smjestite iznad desnog.

Prikaz vježbi pogledajte u video prilogu.



 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam