Uvođenjem zdravih radnih navika poboljšat ćete svoju produktivnost.

Većina ljudi na poslu provodi osam sati ispred računala u sjedećem položaju, ne razmišljajući o svojim (nesvjesnim) navikama za radnim stolom, a koje mogu utjecati loše na njihovo fizičko i psihičko zdravlje.

Promijenite li samo nekoliko loših navika vezanih uz vaše radno mjesto, osjećati ćete se bolje i imati više energije i volje za radne zadatke koji vas svakodnevno očekuju.

1. Bez pauze

Kad ste udubljeni u posao, lako vam se dogodi da zaboravite uzeti pauzu za ručak, odmoriti oči iliprošetati. Samo nekoliko minuta šetnje je potrebno da se odmorite od neprestanog sjedenja. U pauzi nemojte slati poruke na mobitel ili razgovarati na telefon, radije prošećite do drugih kolega u uredu. Razgibat ćete se, a i vaše oči se moraju odmoriti od neprestanog gledanja u ekran računala. Također, ako preskočite ručak na poslu, vrlo je vjerojatno da ćete se prejest za večerom.

2. Jedete za radnim stolom

Kad jedete ispred računala, prenosite bakterije s tipkovnice računala na ruke i hranu. Kad ste koncentrirani na posao, ne razmišljate što jedete pa vam se može dogoditi da jedete nezdravu hranu ili da jedete prebrzo. Bolje je uzeti pauzu za ručak i jesti dalje od radnog mjesta. Dopustite vašem tijelu i umu da uživaju u obroku.

3. Produženo radno vrijeme

Nakon napornog radnog dana koncentracija pada, a time i produktivnost. Vrijeme nakon kraja radnog vremena je za odmor od posla. Radije iskoristite slobodno vrijeme za sebe i za druženje s obitelji i prijateljima.

4. Stalno provjeravate e-mail

Većina ljudi je navikla da čim dođe na posao provjerava e-mail poruke i nastoji odmah odgovoriti na svaku. Većina e-mail poruka nije hitna, i ljudi koji su vam ih poslali će preživjeti ako još malo pričekaju na odgovor.

5. Neuredan radni stol

Prenatrpan radni stol je nepregledan, a tipkovnica, računalo i telefon su izvor bakterija. Brišite stol, tipkovnicu i telefon vlažnim maramicama. Pospremite nepotrebne stvari i držite ih na svom mjestu. Bit će vam lakše naći ono što tražite i nećete biti pod stresom zbog nereda na stolu.

6. Glasne slušalice u ušima

Kad radite sa slušalicama u ušima, može vam se dogoditi da zaboravite koliko dugo ih imate. Pazite naglasnoću zvuka.

7. Prekrižene noge

Kad dugo sjedite često vam se nesvjesno događa da prekrižite noge. Ova navika može biti uzrok zašto vas bole leđa, a isto tako ovaj položaj nogu neprijatelj je cirkulacije, što pogoduje nastanku celulita. Stopala držite na podu, a noge pod kutom od 90 stupnjeva.

8. Pijete sok umjesto vode

Tijekom cijelog dana biste trebali piti vodu, a često vam se događa da zaboravite ili vam se čini da više energije dobivate energetskim ili zaslađenim sokovima. Pijte vodu ili čaj umjesto sokova, posebno ako pazite na liniju i razinu šećera u krvi.

9. Loša stolica

U uredu provodite najviše vremena u sjedećem položaju. Loša stolica kao i loš položaj tijela i glave loše djeluju na kralježnicu, vrat i leđa.

10. Tračanje

Tračanje na poslu loše djeluje na radnu atmosferu i odnose među kolegama, a onima koji su uključeni u tračeve može uzrokovati probleme i stres. Ljudi s kojima radite mogu vam biti prijatelji, ali na poslu biste trebali zadržati za sebe ono što se dogodilo izvan ureda.

Izvor: She.hr

Oblačno

12°C

Zagreb

Oblačno

Vjetar: 28.97 km/h

  • 26 .09. 2018

    Mjestimični pljuskovi 13°C 2°C

  • 27 .09. 2018

    Pretežno oblačno 16°C 10°C

Horoskop

Kulinarski recepti