Francuska luksuzna modna i kozmetička kuća Givenchy priprema se lansirati na tržište svoj novi ženski parfem Very Irrésistible Givenchy L'Intense, nasljednika već poznatog parfema Very Irrésistible Givenchy. A već poznato lice za Givenchy, glumica Liy Tyler, i ovoga puta će poslužiti u novoj reklamnoj kampanji za promociju parfema, ali bez trunke make-upa na licu što je još više istaknulo njezinu prirodnu ljepotu.

Liv, koja je 2003. započela s reklamiranjem ovog popularnog branda, izjavila je kako je bila oduševljena što može prikazati sebe na jedan potpuno prirodan način. U reklamnoj kampanji Liv Tyler je fotografio Jean-Baptiste Modino, a glumica na sebi nosi jesensku kolekciju za 2010. Givenchyjevog kreatora Riccarda Tiscija.

liv-givenchy1

"Došla sam ujutro i bila sam pomalo mrzovoljna zato što nisam dobro spavala. Moja kosa je bila mokra i nisam imala šminke na sebi. Probali smo odjeću i J.B. me upitao da stanem ispred svjetla i onda je uradio par fotografija da provjeri osvjetljenje. Te fotografije su na kraju završile među onima koje su se iskoristile za kampanju. Uradili smo i one sa šminkom i frizurom, ali stalno smo se vraćali na one otprije. Bilo je tako moćno." – izjavila je Liv.

Vrlo neodoljiv Very Irrésistible Givenchy L'Intense je seksi, karizmatičan, pomalo divlji i namijenjen samouvjerenoj modernoj ženi. Ovaj prvenstveno cvjetni miris kombinacija je nježnosti turske ruže, snage bijelog mošusa, pačulija i ljubičaste šljive.

liv-givenchy2

"Evolucija marketinga i proizvoda prati evoluciju Liv Tyler. Kada je bila tek mlada djevojka, negdje za vrijeme snimanja 'Gospodara prstenova', tada je postojala taoletna vodica Very Irrésistible Givenchy, koja je bila svježa, jako lagana i jako cool. I onda je došao na red parfem. Ona je sada predivna žena, njezina osobnost je procvjetala i mi onda za nju imamo L'Intense. To je brand koji odgovara ikoni i ikona odgovara brandu." – izjavio je Thierry Maman, generalni direktor za Givency. Parfem Very Irrésistible Givenchy L'Intense pojavit će se u trgovinama tek u ožujku 2011. po cijeni od 80-ak dolara.


 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam